Monday, July 18, 2011

..:: AdaM BaLiK KedAh wiTh AuNtiE ::..

Assalamualaikum....

Saja nak citer, kecewanya dlm hati ni pun ada juga... sbb x berpeluang nak ikut aunty balik Kedah last week.. bukannya apa, sbb terlalu ramai yg berkumpul kat rumah mak last week... ada anty, ada mak teh dan ada ucu... tu yg aku kecewa sket tu..... dah last minit baru abahnyer
tny, ummi x nak ikut anty balik ke? nape tak tny awal2..... leh lah aku ikut.... hihihii....

Actually aku pun ada plan jg cam nak amik cuti dah hari ni, then weekend lepas, leh sruh my
hubby hantar i balik berehat2 kat kampung... hehhehehehee... berangan jer lah... sbb terpikir
gak, tak kan aku x nak my hubby temankan aku kat hospital nnt.... shian kat dia plak nnt...... kang aku nangis cam na? (menangis sbb dia x der di sisi semasa aku melahirkan our 2nd baby ni.. )

Malam td Aunty sampai dlm kul 11.45mlm cam tu.... Adam dah tido.... buah tgn yg dikirim dr kampung tentulah buah rambutan dan doriyan.... mak nak kirim petai tp aku x nak sbb aku tak
makan sgt petai ni... nak wat sambal petai, lagilah x... nak2 lately ni, dapur aku tu x berasap langsung.... Lepas je aunty balik, apa lagi, aku buka doriyan dulu lah.. manalah tau kot2 pg
esoknya aku dah nak bersalin (tp x juga, sehat je lg ni).... :D Entah kul brapa aku tido malam td, tetiba aku dikejutkan ngan Adam yg nak susu.... sruh abah tp abah x bgn... aku pun bgnlah...
dah siap buat susu, dia leh celik terbeliak matanya yg x nak sambung tido dah.... leh sembang2
lg ngan aku....... tgk jam baru kul 3.00pg... aduyaiiiiii..... ummi nak keje lah esok abg adam...... dia minta hp akulah.... then sembang2 citer dia kat kampung... ada farhan, danish dan deeni... danish dok kacau dia main puzzle ngan farhanlah..... dia kata buah rambutan umah mak tok lg byk dr umah mak lang lah.... anty bw balik doyan byk biji lah..... macam2 lah...... last2 dlm kol 5 pg dia tertido balik......





No comments:

Post a Comment