Monday, July 11, 2011

..:: BaNyaKnYA!!! ::..

Assalamualaikum...

Pepagi td masa buka facebook tu, terkejut aku tengok gambar2 yg ditaggedkan kat aku oleh kak lynn kat kampung sana nu.... taaaarrrrraaaaaaa.......................... :D



Semua ni ialah kiriman dari kampung utk anak2 mak yg ada kat kl ni.... anjang balik kampung weekend lepas... mlm td aku tertunggu-tunggu juga, tp anjang sampai dlm kul 1 pagi... tak kan aku nak g puncak alam tu lewat mlm cam tu.....

So, pagi ni aku dapat dan pastinya anak2 mak yg lain (anty, ucu, angah dan andak) pun dapat jemputan dr anjang utk g rumah dia ptg/mlm ni utk makan pulut durian.... waaaahhhhh.. sodapnya!!!!!!....... x sabar nak balik keje hari ni...

Tp..... aku ada masalah sket... ptg ni sepatutnya Adam sampai dr kg perak ngan mak long dia. so, depand plak pd Adam smpi kul brapa nnt.... Klau lambat sampai... maknanya terlepaslah aku makan pulut doyan..... :(

No comments:

Post a Comment