Thursday, July 21, 2011

..:: MeNghITuNG HaRi ::..

Assalamualaikum...

Semalam niat di hati nak tgk kesihatan adik kat dlm pewot ni... nak tau berat dia.. tp semua tu aku terlupa nak tanya dr Zaini.... agaknya sbb dr Zaini nak bg aku MC 3 hari kot... actually cam x nak amik je MC tu sbb nnt akan effect bonus tp bila dipikirkan ttg tuuuuttttt..... trus cam rasa ah.. lantaklah, nak tolak, tolak jer lah..... hiiihihhhiii.... malas dah nak wat keje... nak followup quotation ngan subcon...

Hari ni plak, aku g chekup ngan klinik kerajaan plak... cam biasa jer... b/p aku pun ok jer... last pesanan dr nurse tu, klau 40 minggu +6 hari usia kandungan aku dan aku lom bersalin lg, dia sruh g trus hospital sungai buloh utk rawatan yg seterusnya..... Punyalah saiko nak bersalin dlm 1/2 hari lg ni, lepas settle je check up td, aku g jalan2 sorang2 kat pkns then aku g subang parade.... tp subang parade tu aku x jalan sgt lah sbb aku g cari buah delima (tp x der) dan window shopping dlm pakson... saja tgk2 kot2 ada handbag yg aku berkenan.. tp... x der.... :(

Tergelak juga aku.. bila aku tingat ttg sesuatu... minggu lepas, aku makan kfc minum air gas, ngan harapan cepat sket kot nak bersalin.. hehehhehehe.... then 2 hari lepas aku minum air coke pun ngan harapan yg sama.. tp, aku masih lagi menunggu hari tu.... mlm td aku g makan sany char kor teaw then nampak org jual durian... aku beli juga.. kot lah makan durian hujung ni cepat sket nak bersalin... tp sama juga... sebiji jugalah aku makan malam td.....

Aduyaiiii....... ummi oh ummi.....

No comments:

Post a Comment