Thursday, July 07, 2011

..:: KeSiHataN BoNda TerSaYanG ::..

Assalamualaikum...

Semalam aku call mak.... sbb minggu lepas call, mak kata dia demam tp leh bgn lah jalan2 tu, cuma batuk dan selsema jer... ye lah perubahan cuaca dan mungkin sbb penat kat tanah suci hari tu lom habis lg agaknya.... Kesian mak... mlm td kata mak, batuk dah berkurangan, tp masih demam lg. ubat pun dha habis dan kena g amik lg... mlm td, mak kata nak bangun angkat telepon aku tu pun susah sangat sbb kepala mak dok berdenyut2 bila bgn berjalan... dan mak kata nak g mandi pun x larat.... lgpun x de sesapa kat rumah masa aku call tu, mak takut terjatuh dlm tandas / apa2 jer terjadi..... makan pun x lalu... 2/3 suap jer makannya pun... huhuhuuu... shian mak... :(

Terasa cam nak balik kampung tgk mak, tp dgn keadaan aku cam ni, yg tgh menunggu hari ni, mungkin x berpeluang nak balik tgk mak... ada lg dlm 2/3 minggu je lg ni then aku leh balik kampung lama2.... berpantang kat sana.... agaknya, mak rindukan anak2/cucu2 yg kat KL ni utk balik kampung kot... tu yg demamnya lom baik lg tu... hhehehehehee.... akulah tu salah sorang anakanda yg dah lama x balik kampung.....

Kak lynn ada mms kan satu vedio ni.... so touching.... cucu kesayangan mak tok.... harapannya dah besar nnt, Deeni akan menjadi anak yg solehah dan menghormati org tua...

video

Dari jauh ni, aku berdoa agar mak cepat sembuh.. amin...

No comments:

Post a Comment